Escape Rooms for children

The most fun your kids will have in 60 minutes!

Book game

2-6 Person

60 m

Middle difficulty

Choose your room

Pick the room you prefer the most and let’s get started!

What is an Escape Rooms?

It is a special room that has hidden keys, lockboxes, safes, locks, and clues in it.

Escape game is a timed, exciting activity where your kids exercise their critical thinking muscles, work as a team, and unlock lots of different devices in order to reach a common goal - to find the way out.

5 reasons why escape rooms are great for children

A fun way to spend time with friends

Your kid is sure to have a great time jumping, climbing, and even crawling through our escape room with their friends.

Real-life challenging adventures

In the world of endless scrolling and screen time, we offer real-life adventures.

Brain development and logical thinking activity

Solving puzzles and riddles helps a child's brain develop by teaching them to think critically as they make key decisions and move through the quest.

Teamwork and the spirit of competition

Kids learn to work together as a team and in order to solve the challenge faster.

Movies-themed rooms

There is no better way to immerse your children in their favorite movie universe than take them to our escape rooms.

Give your children a true fairytale

And immerse them in a world of magic, riddles, puzzles, and never-ending adventures.

Book game

Latest reviews

Meine Kinder sind begeistert von diesen Escape Rooms.

Wir haben School of Magic gespielt, weil meine Jungs große Fans des Harry-Potter-Universums sind. Es war fantastisch, wir werden wiederkommen!

Christian Schwarz

Ich bin ein großer Potterhead.

Meine Kinder und ich sehen uns sehr oft die Harry Potter-Filme an, also beschloss ich, mit ihnen in den School of Magic Escape Room zu gehen, um sie in diese magische Atmosphäre eintauchen zu lassen. Und es stellte sich heraus, dass es die beste Entscheidung war, die ich hätte treffen können, denn die Kinder waren glücklich, und ich war noch glücklicher. Fantastisch!

Julia Wolf

Super

Sie werden nicht enttäuscht sein, meine Tochter hat es geliebt! Sie hatte einen wundervolle Nachmittag mit ihren Freunden im Mission Belvedere Escape Room.

Ahrens Eder

Zum 11. Geburtstag meines Sohnes haben wir das Da Vinci Escape Game gespielt.

Die Rätsel sind toll (die Hinweise sind perfekt), und die Hintergrundmusik versetzt uns sofort in die passende Stimmung. Herzlichen Glückwunsch, wir werden bald wiederkommen und ein weiteres Spiel ausprobieren.

Stephanie Kay

Ich war auf der Suche nach Escape Rooms für meine Kinder und war begeistert, als ich NoWayOut entdeckte.

Meine Söhne haben die Mission Belvedere ausprobiert und es hat ihnen sehr gut gefallen! Jetzt spielen sie es zu Hause nach und versuchen, ein Gemälde aus dem Wohnzimmer zu stehlen. Wir werden bald wiederkommen!

Otis Bolt

School of Magic war eine Stunde lang ein einziges Vergnügen. Die Musik war großartig und hat uns komplett in die Welt von Harry Potter versetzt!!! Wir können es kaum erwarten, es zu wiederholen!

Das war ein magischer 9. Geburtstag für meine Tochter.

Sofia Walker

Book game